جمعه ٠٨ تير ١٤٠٣
 


چاپ خبر Print

رونمایی از خدمات و برنامه های طرح «همه پای کار تربیت» در حرم مطهر رضوی


رونمایی از خدمات و برنامه های طرح «همه پای کار تربیت» در حرم مطهر رضوی

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده مطالعات تمدنی شهید صدر(ره)، در همایش توجیهی و افتتاحیه طرح «همه پای کار تربیت» با طراحی اندیشکده حکمرانی و بسیج پژوهشکده مطالعات تمدنی شهید صدر(ره) و با حضور سه هزار نفر از مدیران مدارس شهر مشهد مقدس و مدیران کل دستگاه های اجرایی این شهر در روز سه شنبه 28 شهریور ماه از خدمات و برنامه های این طرح در رواق دارالمرحمه حرم مطهررضوی رونمایی شد.
هدف از برگزاری این برنامه اطلاع رسانی و رونمایی از خدمات تربیتی سازمان ها، نهادها و مجموعه های مردمی است که به مدارس در طول سال تحصیلی ارایه خواهند نمود. در طرح همه پای کار تربیت، مدارس شهر مشهد برای دانش آموزان خود خدماتی را که از طرف دستگاه ها و ادارات و نهادهای مختلف ارایه می شود، انتخاب و در این طرح شرکت نموده و دانش آموزان مشهدی به صورت فعال به کنش گری خواهند پرداخت، از این خدمات می توان به اعزام کارشناسان متخصص, برگزاری کلاس ها و کارگاه های مهارتی, برگزاری رویدادها و تورهای علمی و فرهنگی، بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه های شهری و استانی، استفاده رایگان ازخدمات فرهنگی و هنری اشاره نمود.
لازم به ذکر است که این طرح با محوریت اداره کل آموزش و پرورش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد و مرکز حکمرانی و بسیج پژوهشکده مطالعات تمدنی شهید صدر(ره) دانشگاه جامع امام حسین (ع) طراحی و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان در سال تحصیلی 1402 - 1403 در مدارس شهر مشهد مقدس اجرایی خواهد شد. هم افزایی مجموعه های مختلف در این طرح و با شعار همه پای کار تربیت می تواند الگوی بسیار خوبی برای رشد و تعالی دانش آموزان مشهدی بوده و گامی در راستای حکمرانی تربیت محور است، از این‌ رو، امید است تا دانش آموزان مشهدی سال تحصیلی متفاوتی را تجربه کنند.

پایان پیام/


فایل‌های ضمیمه:
1402/07/03 - ١٦:٢٢ / شماره خبر: ٤١٦٥ / تعداد نمایش خبر: 94
1402/07/03 - ١٦:٢٢ / Code: ٤١٦٥ / Number: 94

خروج




«نشریات پژوهشکده»

دوماهنامه امریکاشناسیفصلنامه علمی تمدن پژوهیفصلنامه مطالعات راهبردی آمریکا  

آدرس: تهران - تهرانپارس، تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی و شهید باقری، خ رشید، خ شهید نوکار(154)، خ برادران شهید صادقی(113)، پلاک 112،

ساختمان شهید حمیدرضا اسداللهی، پژوهشکده شهید صدر(ره)  دانشگاه جامع امام حسین (ع) 

تلفن تماس: 76702510-021/  پست الکترونیکی: sadr@ihu.ac.ir  

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) می باشد.

کانال در پیام رسان بله

همراهان این صفحه:27339